Sunday, April 4, 2010

GILA ! GILA ! GILA!

Bila Berok kekoh tue....

Wa anggap dah kena...gila ...gila...gila....beruk gila dah terlepas. Itulah kehidupan beruk, bila tak cukup makan, maka di kekah (Makan) tuan.

Blogger giler kickdefilla memang dah jadi Beruk gila kekah tuan, siapa tuanya...lu semua tahu.

lu tau ka...masa dia masuk Kota Darul Naim ada seorang tua tarak senang dengan dia, tapi sape peduli? wa memang hangit dengan dengan mamat Azidi ni sejak dulu lagi. Wa tengok syaksiyyah dia hancur.

Seorang yang tak diketahui asal usul telah menyelinap masuk dalam seluar exco Kelantan. Bertugas di pejabat lain, tapi berada di Pejabat exco, kan gila namanya. Gaji pejabat lain yang bayar tapi kerja dengan exco sorang tu, tak ke gila namanya ? Gila...Gila...Gila..

Wa yakin, wa caya, wa sangat tahu , bukan itu sahaja yang terlepas ke tangan mamat Azidi, banyak lagi, penting lagi, malah lebih besar. Gila...Gila...Gila....

Wa juga tidak pelik benda - benda macam ini boleh terlepas, lu tau kenapa? haha ha....sebab mamak tu dah masuk dalam seluar, bila masuk dalam semua benda boleh selongkar...betul? tak percaya lu tunggu lah lepas ni mesti akan ada lagi.

Kalau wa cakap lagi, mungkin lu terkejut beruk, mungkin tidak, lu tau ka, suasana tenang dalam pemilihan pimpinan Pas pusat last years di Shah Alam jadi kalut habis ini kerja mamat Azidi , lu fikir. lu tenung sebelum ini sudah acap kali jawatan timbalan Presiden dipertandingkan cool je, tapi last years habis kalut, kecuh, duit pun keluar laju... wa respek sama abang Mat juga calon timbalan presiden, kalah juga tapi cool, tak guna blogger melawan arus. Gila....Gila....Gila....

Siapa rancangkan exco kelantan itu lawan timbalan Presiden, siapa susun strategi, itu mamat Azidilah mastermindnya. Lu tak caya....lu caya lah wa cakap. Mamat tu dah gila hangit, sudah hentam TGNA, exco tu sengeh semacam je.

Sekarang bukan rahsia, wa ingat itu exco kena batalkan status dokumen Post mortem Pas Kelantan 2004 itu bukan lagi bertaraf rahsia. Lu exco hebat, tidak lu exco cabuk....lu bela beruk terlepas akhirnya kekah tuan.

Beruk terlepas ini telah berjaya membiakkan virusnya kepada blogger celaka...( opss) blogger gila....kalau TGNA kata itu blogger celaka..celaka...celaka...wa pun mau sebut blogger gila...gila...gila....semua blogger yang wa sebut sebelum ini adalah yang terkena virus gila kickazidi. lu tak caya? terserah...wa tak paksa....

Ok virus ini terus merebak, berjangkit sehingga ke wan Ji, Wan Jo, TB, Greenbox, AT, Bakaq Beca, Fakaq dan beberapa bolgger yang virus hanya baru nak masuk.

Kali ini terus terang wa sebut lah senang, lu tak payah perah-perah otak dok fikiaq siapa-siapa dan kenapa... Sebabnya adalah semua blogger itu jadi gila!gila!gila!.

" Kerana Datuk Haji Husam bin Musa telah kalah ditangan Ustaz Nasaruddin Mat Isa dalam pertandingan merebut jawatan Timbalan Presiden PAS dalam muktamar PAS Pusat ke-55 di Stadium Melawat,i Shah Alam."

Kenapa begitu....kah..kah..kah... kerana hasil selidikan mereka Datuk Husan Boleh menang dengan undi yang tinggi.

Lu kena ingat, usaha ini bukan setakat menjatuhkan Timbalan Presiden, tetapi lebih jauh dari itu adalah Menggugurkan Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang sebagai Presiden PAS. Lu caya lah......wa dah tembak peluru ni, wa ingat lu punya gila makin menjadi-jadi.

Lu mesti ingat, lu mesti Fikir wa pernah beberapa kali pesan sama lu dalam entry sebelum ini, " Kalau orang yang tidak jujur, ada niat jahat dengan Jamaah" lu tunggulah itu orang mesti gugur, Tuhan maha kuasa, tuhan maha kaya.

Lu hangin sama wa ? wa apa peduli, wa dah lama pendam... wa dah lama simpan...sekarang wa puasss...

Wa nak kasi tau sama lu : Ini Bukan Persepsi tapi ianya satu realiti

Hanya anda adalah blogger Gila!Gila!Gila!....

4 comments :

  1. BANGANG BANGANG BANGANG BANGANG, itu olang makin gila sama dengan adukatarakguna buat kenyataan bagi pas reform, betapa bangangnya adukatarakguna bersama xenanhu yang tumpang sibuk nk berdebat dengan ustaz, budak nogori yang tak berapa masak dijadikan best fren, maklumlah xenanhu pun bangang bangang bangang

    ReplyDelete
  2. gua memang caya sama lu ... memang gila..gila...gila itu semua orang gila !

    ReplyDelete
  3. wa hangin sama Lu! Lu kena korek lagi byk maklumat tentang tuan berok tu. hahaha

    ReplyDelete
  4. gua sehaluan dgn lu seyyy...lu korek lagi rahsia berok2 tu..

    ReplyDelete