Tuesday, February 9, 2010

Aduka Taruna Bertaubat di Masjid Rusila



Bila wa baca satu en3 kat blog kak ctkays di penawarrinduku, tajuk en3 bersiri tu Siti Faridah Bertaubat di Masjid Rusila. gwa mari satu idea untuk terbitkan sebuah lagi buku kisah seorang manusia yang akan bertaubat di Masjid Rusila.

Projek buku ni bukan nak langgar siapa-siapa kecuali nak langgar umno. wa tak mau cetak banyak-banyak, cukup seribu dua je.


Buku ini kalau jadi nanti wa akan lancarkan di Seremban atau di Pasir Mas Kelantan. Kenapa wa pilih tempet tersebut ? mesti ada sebab. Kenapa wa tak lancar di Rusila? woi banyak jauh dari rumah wa...siapa mahu tanggung kos wa nak ke Rusila. Kecuali kalau TKO nak bagi peruntukkan untuk duka langgar Hadi tu pada wa, wa boleh lancar buku wa atas pentas Rusila. Wa mesti panggil Ust. Nasa dan Datok Husam kasi rasmi buku wa.. Wa rindu sebab lama tak nampak mereka di satu pentas. lu doakan moga wa punya projek boleh on.
Kepada akak ctkay's blogger penawarrinduku sorry wa mohon sebab ciplak lu punya kulit buku, lu jangan saman gua, kalau untung wa kasi royalti. Wa tak sezalim kerajaan BN yang hanya bagi wang ihsan untuk Kelnatn.


No comments :

Post a Comment