Tuesday, December 8, 2009

Pertandingan Timbalan Presiden pas 2009 telah berlalu

Usah di ungkit, usah dikenang...
kalau dikenang merana lah badan.....ini bukan kes merana, ini sudah kes gila.
Siapa gila? TB gila....gila apa? gila timbalan Presiden.

Keputusan sudah dibuat oleh perwakilan, kenapa TB masih menggila? sudah hampir 6 bulan berlalu, kalau orang bersalin secara normal pun dah habis pantang, ye hampir 6 bulan TB masih menyebut kalau orang itu menang begitu begini jadinya. TB membuat andaian semata-semata seolah - olah berkuasa menetukanya. Habis kalau dah boleh menentukan segalanya mengapa tidak dimenangkan saja sidia tu? gunalah power Ben 10 yang ada , hilangkan kedua-dua calon yang lain. Aku pun kalau kira amat sokong Abang Mat Sabu jadi Timbalan Presiden, tapi aku diajar tiadak gila untuk mengungkit-ungkit lagi.

Abang Mat [pun boleh bekerja dengan baik sebagai AJK Pas Pusat, Abang Mat tidak menetapkan syarat supaya Presiden memecat orang itu atau orang ini sebagai syarat untuk jadi AJK Pusat.

Yang tak gila nya ahli jamaah disini boleh menerima keputusan pertandingan Timbalan Presiden, namun yang sangat gilanya orang yang gila berada di Seberang sana masih ungkit mengungkit dan tak puas hati dengan keputusan.

Kalau dah gila sangat nak dia sebagai timbalan Presiden, tulis besar-besar kat rumah kamu di Indonesia tu dengan gambar sekali bahawa orang itu adalah Timbalan Presiden kamu dan kamu bergila lah 3 orang tu dalam rumah kamu lihat dan bertepuk tepuk tanganlah.....

Lu cakap org itu nak masuk umno, orang ini pun nak masuk umno, lu taruk dia punya gambar lalu lu bilang begitu.....brenset lu....jumpa tu dah kira masuk umno? malah Khairy pergi raya pun lu kata nak masuk Umno, sahhhhhh lu memang gila kalau begitulah persepsi lu.....Kesian lah orang tua lu perabis duit hantar lu belajar tinggi-tinggi.

5 comments :

  1. anwar minum teh tarik dengan najib xmasuk UMNO plak... betul gila laa

    ReplyDelete
  2. gila betul la blog ni, tapi best, blog TB dah hilang sengat, byk sgt fitnah kot

    ReplyDelete
  3. lagi gila bila puak yang duk kate pesiden n da geng nak masuk UMNO. depa tu lawan UMNO kalah kita, tp puak gila meroyan ni duk tuduh nak masuk n join ngan UMNO... puak ni mmg gila babun laa

    ReplyDelete
  4. TB nak kahwin seorang lagi
    Pasal tu dia meroyan

    ReplyDelete
  5. Kawin tu bagus, tapi jgn buat fitnah.
    Kawin itu pahala
    maksiat itu dosa.....

    Fitnah itu maksiat.

    Makanlah ubat wahai tb supaya cepat sembuhhhh

    ReplyDelete