Monday, March 29, 2010

greenboc blogger gila yang pengecut

wa cukup kesian ngan mamat gila zulkiply harun@greenboc nih. dah laa bodo pian susah diajar plak tuh... khaarrk ptuuiih!

ini profesional tahap bangang wa pernah baca. baik punya tuduhan dia hentam kat itu stopa ali. alih-alih mamat ni sebuk 'suruh orang lain' wat laporan polis mintak siasat itu stopa ali. secara logiknya, tindakan ini menggambarkan bahawa mamat sekor ni adalah penakut, pengecut dayus dan tak de teloq

lu tak boleh marah kat wa... sebab kalo lu anak jantan, lu mesti da buat itu report polis sebelom orang lain.. xperlu nak suruh orang. baik lu yg buat sendiri.


lu patut buat macam itu tulang babi (opss...silap. tulang besi) buat;

saya zulkiply harun dengan name glemer greenboc, no i/c ..............., no ahli pas : .................( ahli pas ker? yuran bayar x? haha..)beralamat : bla, bla, bla,memohon satu siasatan diadakan keatas Dato' Mustaffa Ali bla dan bla.....

susah sangat ke orang yang intelek mcm lu nak buat semua tu?
bukan ke dah ramai badigol so'od yang sokong lu?

4 comments :

  1. grenboc tulis: tindakan untuk mengaibkan Mursyidul Am PAS yang dilakukan oleh pihak tertentu di dalam parti dan dibantu oleh para petugas di pejabat PAS Pusat...

    saya nak tanya:
    1.siapa yg mengaibkan TGNA dan membuat spekulasi celaka kalau bukan blogger celaka seperti anda dan rakan2 barbican anda? "pihak tertentu" itu merujuk kepada diri sendiri ke?

    2. fitnah terbaru greenboc melibatkan "para petugas di pejabat PAS Pusat" - ada bukti ke?

    Wahai Allah, syukur kerana semakin terserlah munafik2 yang berkeliaran dalam jemaah! hancurkan kesatuan mereka! kacaubilaukan kesatuan mereka!

    -anti liberal-

    ReplyDelete
  2. greenboc boleh suruh alhusseyn yang dikatakan paling alim dalam taskforce13, rendah sket ilmu dia dari ulamak kepala lutut, bukan senang nak tengok alhusseyn buat aduan tentang stopa ali, alhusseyn kan beriman dengan greenboc apa yang dia tulis alhusseyn mesti sambut dgn baik tanpa was was.

    ReplyDelete
  3. Salam... Sepatutnya bagi seorang yang mengaku pandai lagi bijak, beliau sepatutnya mengambil iktibar akan tulisan-tulisan beliau yang lalu. Tetapi beliau tidak pernah belajar darpada kesilapannya, malah beliau tetap dengan kerja-kerja jahatnya. Salah dan silap sudah menjadi lumrah bagi seorang penulis agar ianya menjadi satu pengajaran. Jadi kita fikirlah sendiri bagaimana perwatakannya kerana sikap beliau yang tidak merasa bersalah langsung. Jadi jangan marah jika orang mengatakan yang beliau sudah kepada tahap tiada halal haram dalam kamus hidupnya, yang ada mungkin HALANG sahaja.

    ReplyDelete
  4. jika hidayah tarak, blogger2 celaka nih samada dia tersungkur atau disungkurkan.tu je pilihan yg depa ada

    ReplyDelete