Saturday, December 19, 2009

Gila tak faham-faham TB

Tak kisah TB tanya kereta ini milik siapa? ikut lah milik Nik Aziz ke, Nik Abduh ke, Nik Adli ke, Nik Alias ke, Nik Amalina ke, Nik Zawawi ke? Nik Radzi ke? ikutlah nik mana-mana pun.

Tapi yang jelas dan sohehnya kereta ini bukanlah milik pemuda PAS Selangor yang didakwa oleh sigila TB bermewah-mewah dengan kereta mewah.

Aku minta senarai AJK DPP Selangor yang hidup mewah dan membiarkan guru pasti dalam keadaan susah, tiba-tiba yang gila ini bagi gambar bawah garaj di Pulau Melaka, itu pun gambar milik spesisi gila Topeng Perak. Woii si TB gila, bila pulak Pulau Melaka masuk dalam negeri Selangor? bila pulak anak-anak Nik Aziz jadi exco pemuda PAS selangor?

Itulah kamu TB , aku dah kata memang kamu jenis gila tahap kritikal. Apa tidaknya, aku minta dan cabar kau supaya senaraikan nama AJK DPP Selangor yang bermewah-mewah, tapi yang ko bagi kereta kat atas, aku dah check kat JPJ , memang kereta tu bukan milik AJK DPP Selangor. Kan ke gila namanya aku minta lain ko bagi yang lain..

Bagilah gambor kereta dan rumah mewah AJK DPP Selangor, biar semua orang tahu.

Isk....isk....isk...semakin menjadi-jadi pulak gila ko ye...

No comments :

Post a Comment