Friday, June 14, 2013

TUDUHAN JAHAT KEPADA MAJLIS SYURA ULAMA PAS

Antara fitnah yang melanda institusi Syura dan Ulama' di dalam PAS hari ini ialah tuduhan mengatakan Ulama' ingin membawa PAS masuk ke dalam UMNO kerana inginkan jawatan. Ia langsung tidak berasas kerana kalau mahukan kuasa dan jawatan, sudah lama mereka menyertai UMNO kerana UMNO sentiasa mengumpan wang ringgit dan jawatan kerajaan jika para Ulama' PAS menyertai UMNO. Sejarah politik negara sudah menyaksikan Ulama' yang memberi sokongan kepada UMNO menerima habuan dunia. Ada yang boleh dibeli dengan hanya RM 2 juta dan ada juga yg mendapat jawatan selesa bergaji besar di dalam kerajaan. Tergamak segelintir macai ular daun yang kononnya menyokong PAS sanggup menyebarkan fitnah kononnya Alim Ulama' PAS ingin bersama UMNO hanya kerana ingin merebut jawatan dgn menjatuhkan Ulama'. Fitnah ini disebarkan menjelang pemilihan PAS tidak lain tidak bukan dengan tujuan untuk menjatuhkan Kepimpinan Ulama' PAS.

6 comments :

  1. inilah anasir-anasir jahat yang dikenali dengan gelaran sleeper UMNO/BN. mereka berperanan menjatuhkan PAS dari dalam kerana amat sukar untuk menjatuhkan PAS dari luar. Mereka ini mungkin ahli PAS seumur hidup dan tidak mustahil juga seorang MP... tapi tindak-tanduk mereka amat jelas... suka menjatuhkan kawan bahkan tidak ragu-ragu menyerang pimpinan secara terbuka kononnya atas alasan menegur. maka berhati-hatilah.

    ReplyDelete
  2. Yang jahat semua UMNO. yang orang PAS buat taik buat-buat tak nampak. inilah sifat orang PAS yang tak mahu mengaku kelemahan sendiri. Orang lain semua nampak buruk. Sendiri buat walaupun hodoh nampak bagus lebih-lebih lagi bila yang menggelarkan diri sendiri ulama atau pengikut sendiri bagi gelaran ulama. MAsuk PAS hari ini esok dah dapat gelaran ustaz dan ustazah. Ilmu agama hanya belajar masa sekolah rendah dah nak bagi ceramah agama dan mengeluarkan pendapat hukum agama. Inilah sebenarnya anasir perosak Islam.

    ReplyDelete
  3. Ulama PAS tak ada tokoh jadi pemimpin. Fikiran hanya 50% je. Tidak berfikiran global. Hanya fardu ain tidak menekan fardu kifayah.

    ReplyDelete
  4. Kenapa mesti ada macam-macam Majlis Ulama dalam Malaysia ni. Buat satu je ke tak boleh ke. Buat Majlis Ulama Diraja ke. Majlis Ulama Agung ke. Banyak sangat majlis ulama. Banyak sangat pendapat. Kadang ulama fardu ain nak bincang pasal fardu kifayah, ni yang banyak keliru. Contoh macam ASB. Kalau Tahalul siasi PAS dengan DAP macam mana. PAS SOKONG DAP TOLAK HUDUD. EH PAS SOKONG DAP, DAP TOLAK HUDUD. MACAM MANA. MIMPI KUAT LAMULAMA PAS.

    ReplyDelete
  5. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

    ReplyDelete